Hvordan du får mest ud af din Ebay auktion

Uanset hvad du måske nødt til at sælge, kan gøre det gennem en eBay auktion være en sjov, forholdsvis let og rentabel måde at sælge merchandise engang eller for et “bijob”. Online auktioner er blevet en populær måde for folk at finde unikke merchandise, som gamle bøger og legetøj, eller svært at finde tøj og møbler. Du kan købe næsten alt via eBay auktion! I stedet for at forsøge at besværet med en garage salg, kan du prøve at sælge dine varer på eBay. Du kan finde, at du kan tjene en god lever på det!

Selvom det er en nem måde at losse din ting, er der et par teknikker forbundet med at have en vellykket eBay auktion. Bare udstationering et billede og en pris vil ikke bringe bydende til dig. Sørg for, at de varer du sælger er i fremragende stand, og hvis ikke, sige det i beskrivelsen. Ærlighed er langt den nummer et tommelfingerregel at følge, fordi bedrage kunder kan få du negative bedømmelser, som vil stave doom for dig, hvis du agter at bortauktionere en masse merchandise på eBay. Det er også vigtigt at være vidende om hvad de sælger, ikke kun for at du kan oprette en grundig beskrivelse af dit produkt, men således at du kan besvare eventuelle spørgsmål, så potentielle kunder kan have hurtigt.

Ud over at være oprigtig om tilstanden af din merchandise, skal du være up-front når du forklarer dit salg og forsendelse politik på din eBay auktion. Leverer komplette oplysninger om din fragtpriser, samt din refusionspolitik, vil bidrage til at gøre salg gå glat, og kunder sætter pris på. At få gentagne kunder er vigtige, hvis du ønsker at have fortsat succes med din eBay-auktioner. Så, på toppen af tilbyder komplet information, vil du ønsker at levere fremragende kundeservice til dine kunder. Besvare spørgsmål hurtigt og med en venlig tone.

Når du har foretaget et salg på din eBay auktion, er det vigtigt at opretholde den samme venlige og professionelle rapport med dine kunder. Husk at gentagne kunder og gode anmeldelser kan gøre din eBay karriere succes! Det er vigtigt at du oplyser dine kunder om forløbet af deres køb af hvert skridt af vejen. Først, kontakt dem for at takke dem for at gøre indkøb, herunder enhver betalingsoplysninger. Derefter kontakte dem for at lade dem vide, at du har afsendt merchandise, hvordan den leveres, og når du forventer det du ankommer til dem. Du kan også omfatte enhver tracking numre således at dine kunder kan se deres pakker er når skulle ankomme til dem.

Det er vigtigt, at du foretager din eBay-auktioner og forretningstransaktioner med den største professionalisme. Ud over ærlighed og kommunikation, det betyder at du bør wrap og levere eventuelle varer, du sælger på en måde, at det ikke vil være skadet, og at det vil vise, at omhu i forberedelsen af forsendelsen. Omfatte en “kvittering”, der viser, hvad kunden købte, købsprisen, og endda inkludere en tak note, der er altid en flot finish. Igen, kundetilfredshed og feedback kan gøre eller bryde dit eBay auktion erfaring og sælger omdømme.

Kundefeedback og ratings på eBay auktion kan betyde, at du enten vil være en meget efterspurgt efter sælger, eller der vil ingen ønske dine ting overhovedet. Tage disse vurderinger alvorligt, fordi køberne på eBay bestemt ikke! Det er derfor det er så vigtigt at arbejde for at opfylde hver kunde, selv de vanskelige eller krævende dem. Hvis det betyder at forhandle prisen på visse varer, eller gør noget andet lidt ekstra for en kunde, skal du gøre det. Hvis du ønsker at forvandle din eBay auktion til en succesfuld virksomhed bestræbelse, din stolthed måske nødt til at tage en bagsædet. Prøv at huske, at køberen tager lige så stor (hvis ikke større) af en chance som du befinder dig i shopping for merchandise på eBay auktion. Derfor, jo nemmere du gøre det for dem, jo oftere de kan forventes at være din kunde.


Posted

in

by

Tags:

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *